Neda joOn

Neda joOn

نمیدونم از کجا شروع کنم قصه ی تلخ سادگیمو

 

نمیدونم چرا قسمت میکنم روزای خوب زندگیمو

 

چرا تو اول قصه همه دوسم می دارن

 

وسط قصه میشه سر به سر من میذارن

 

تا میخواد قصه تموم شه همه تنهام میذارن

 

میتونم مثل همه دو رنگ باشم دل نبازم

 

میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم

 

تا با یک نیش و زبون بترکه و خراب بشه

 

تا بیان جمعش کنن حباب دل سراب بشه

 

می تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی

 

می تونم درست کنم ترس دل و دلواپسی

 

می تونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم

 

می تونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم

 

ولی با این همه حرفا باز منم مثل اونام

 

یه دروغگو میشم همیشه ورد زبونام

 

یه نفر پیدا بشه به من بگه چیکار کنم

 

با چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم؟؟؟

 

من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره؟؟؟

 

توی این دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره...؟؟؟


a36pltuimpj5zo1jyj36.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ساعت 11:13 توسط neda